foto1 foto2 foto3 foto4 foto5 foto6 foto7 foto8 foto9
Zmień kontrast
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony Władze urzędu - Urząd Gminy - Gardeja - Samorządowy Portal Internetowy.

 

Pobierz PDF

Władze urzędu

 

Wójt Gminy

Kazimierz Kwiatkowski
tel. 055 262 40 50

fax 055 262 40 55
wojt@gardeja.pl
Urząd Gminy Gardeja, ul. Kwidzyńska 27, I piętro pokój nr 9A

 

Zadania Wojta:

 

  • reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
  • prowadzenie bieżących spraw Gminy,
  • podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
  • wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,
  • zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
  • okresowe zwoływanie – nie rzadziej jednak, niż raz w miesiącu – narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań,
  • koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
  • rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
  • udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
  • czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  • upoważnianie pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  • przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od pracowników samorządowych upoważnionych przez Wójta do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
  • ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,
  • wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady.

 

 

Sekretarz Gminy
Agnieszka Gólczyńska

tel. 055 262 40 62
fax 055 262 40 55
Urząd Gminy Gardeja, ul. Kwidzyńska 27, parter, pokój nr 4

 

Zadania Sekretarza:

 

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu,
  • opracowywanie projektów zmian Statutu, Regulaminu Organizacyjnego i Regulaminu Pracy,
  • rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami,
  • nadzorowanie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami urzędu, udzielaniem urlopów, zwolnień, awansowaniem i nagradzaniem pracowników,
  • nadzorowanie gospodarowaniem funduszem płac urzędu,
  • nadzorowanie doskonalenia kadr urzędu oraz prowadzenia spraw osobowych pracowników w urzędzie
  • koordynowanie prac dotyczących przygotowania projektów zarządzeń Wójta oraz projektów uchwał Rady Gminy,
  • organizacja prac związanych z wyborami i referendum,
  • opracowywanie zakresów czynności dla pracowników Urzędu,
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  • prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
  • analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich,
  • koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
  • organizowanie prac interwencyjnych dla bezrobotnych,
  • zastępowanie Wójta podczas jego nieobecności z racji urlopu, choroby itp.,
  • wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta,

 

 

Skarbnik Gminy Daniel Halik
Kierownik referatu finansowego i budżetowego
tel. 055 262 40 60
fax 055 262 40 55
Urząd Gminy Gardeja, ul. Kwidzyńska 27, I piętro, pokój nr 11

 

Zadania Skarbnika:

  • wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości w sposób ciągły, bieżący, rzetelny, bezbłędny i sprawdzalny,
  • bezpośrednie kierowanie pracą referatu finansowego i budżetu,
  • nadzorowanie prac związanych z opracowaniem i realizacją budżetu, przygotowywanie projektów uchwał budżetowych i informacji o realizacji budżetu oraz zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonania,
  • kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych i udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty,
  • zapewnienie sporządzenia prawidłowej sprawozdawczości budżetowej,
  • sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych,
  • organizowanie i doskonalenie wewnętrznej informacji ekonomicznej w gminie,
  • opracowywanie analiz gospodarki finansowej gminy oraz formułowanie wynikających z nich wniosków,
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.

 

UG Gardeja
Fotogalerie
  • dsc04507.jpg
  • IMG_2659.JPG
  • DSC06464.JPG
  • P6030021.JPG
  • 18768656_169823283553316_7766870228740968815_o.jpg
  • img_20170513_152532.jpg
  • dsc06197.jpg
  • dsc06064.jpg
  • gardeja.jpg
  • bronek.jpg
  • kurzetik_2.jpg
  • 20170406_113626.jpg
  • trening_w_wandowie_1__autor_kluby_sportowe_orange_.jpg
  • chelmno.jpg
  • gg3.jpg
  • 20170317_100539.jpg
  • img_7881.jpg
  • ferie_w_bibliotece_2017.jpg
  • 20161220_143806.jpg
  • img_7248.jpg
  • Gmina Gardeja Społeczność
  • Ekologia Dolnego Powiśla
  • Kapitał Ludzki
  • CodziennikPrawny.pl
  • Decydujmy Razem
  • Porządne Pomorze
Rozkład PKP     |     Rozkład PKS     |     Rozkład LOT     |     Kursy walut     |     Giełda     |     Lotto     |     Pogoda     |     
Urząd Gminy Gardeja
ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, pow. kwidzynski, woj. pomorskie
tel.: +48 55 262 40 50, fax: +48 55 262 40 55, email: info@gardeja.pl, http://www.gardeja.pl
NIP: 581-18-50-255
Licznik odwiedzin:
3269009
Dzisiaj:
205
Gości on-line:
4
Twoje IP:
54.162.132.134
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x